12/29/2010

Trött i huvet

Trött tjej, skoja inte. Men inte konstigt när man väckt typ 40 gånger av någon annans dryga klockor.. Som bara får ringa, slut i huvudet blir man utav det där sjuka ljudet iaf..

Nu är frukosten intagen så nu är det bara att göra sig i ordning för jobb idag, härligt.
Är inge pepp alls, för jag vet att folk är idioter den här årstiden.. Eller framför allt den här veckan!
Så jag slår in mina känslor idag, lägger dom i en trygg vrå där ingen kan komma åt dom och klistrar på ett leende och håller tummarna för att dagen ska gå smärt fritt, ungefär. Vid åtta ikväll är jag hemma igen, jag längtar dit.

Ska även passa på att lämna tillbaka ett par jeans jag köpte i måndags som jag kom på att jag egentligen inte behöver, typ. haha. Så dom kändes bara onödiga och överflödiga, så då kan dom lika gärna ta tillbaka dom..

Imorgon imorgon imorgon..

Nu blir sminkning..

xoxo,

Inga kommentarer: