12/10/2010

Tatuering

Skulle vara roligt med en mer personlig layout här på bloggen, men tyvärr är man ju inte så händig på den fronten så det får nog vänta ett tag till.. Tråkigt nog. Men det är grymt kul att se att det hittat så många nya hit! Det måste jag ju bar säga..

Igår började dagen med att syster min va och tatuerade sig på Par i hjärter i Borlänge. Hon gjorde stjärnbilden orion på höger skuldra.. Mycket fint vart det måste jag säga. Och dom var väldigt duktiga måste jag säga, även fast inte henne tatuering var speciellt komplicerad så.. men det jag vill komma fram till är att jag kom på, under tiden jag satt där och väntade på henne, vad jag vill tatuera och vart! Och det är att jag vill ha mitt tecken på Vädur på sidan av smalbenet (då det längre med tre tecken), hittar tyvärr ingen bild på den nu.. Eller den med bara en symbol i kina tecken i nacken/mellan skuldrorna. Men jag tror den längre på benet känns mest aktuell..  Men jag kommer iaf inte ta pengar än på länge att göra den så jag får fortsätta drömma typ.. Kanskew önska sig i 20 års present, eller iaf bidrag till det.. Det är värt att fundera på..

Efter det va det iaf hem och sedan till jobbet. Och det var första gången sen jag började där som gick as långsamt.. Jag fattar inte.. Men vi sa det att det va antagligen eftersom vi va så trötta.. Men idag jag är fit for fight igen. Så ikväll känns det kul att få jobba..

Plus att om jag har tur, eller troligen, så kommer Viktor upp imorgon! Längtar nå enormt mkt efter honom kan jag bara tala om! Men men.

Nu ska jag lägga mig framför tvn och ta det lite lugnt medan syster går till affären och handlar..

xoxo,

Inga kommentarer: