12/15/2010

12:58

tänk så duktig jag känner mig idag. Alla julklappar klara! Bara lite små pyssel kvar med dom..
Jag har haft mitt uppföljningssamtal med arbetsförmedlingen. Och dom  tycker alltid att jag är så ambitiös i mitt sökande och duktig. Så aldrig nå sura miner därifrån eller, och det är väl tur det iaf..

Sen har jag också hunnit med att träna. Och så tungt det gick. Märktes att det nästan va en månad sen jag va där sist.. Men imorgon ska jag dit igen och hela nästa vecka, om jag får bestämma själv. Plus att jag tar hem skidorna ikväll! Shit va jag kommer va i form snart, kan man ju hoppas på..

Jag har aldrig haft ett nyårslöfte i hela mitt liv, men iår ska jag bane mig ha ett. Jag ska på någe sätt träna 3ggn/vecka, gymmet, promenad, skidor eller springa. Ni förstår. Plus att jag ska sluta eller skära ner kraftigt i all denna sås jag äter till all mat. Som pappa säger, såsmage, det är vad du har. haha. sant, så sant. Plus att jag ska försöka ge mig själv saker istället för att köpa en chips påse eller liknande. Även skriva upp allt godis och sånt jag faktiskt äter, som man nog inte tkr är så mkt föen man får det svart och vit på papper. Det ni! Här ska livsstil ändras. V bara skrattar åt mig, känns det som. Men jag ska bevisa att det här ska funka. Så är det bara!

Wish me good luck!


xoxo,

Inga kommentarer: