12/16/2010

8 Dagar!

Idag har det hunnit med mkt, men tyvärr inte så mkt som jag hade velat..
Tog bilen in till stan för att gå på en rekryterings träff på arbetsförmedling. Bauhaus i Uppsala ska ju bygga ut så dom behöver ju mer folk.. Det skulle man ju inte tacka nej till eller. Så där va man. Hade hoppats på att jag skulle åkt skidor i morse innan men lat som man va gjorde man ju inte det.

När man kom hem vart det ut i snön och leka med Hugo eftersom jag hade lovat det. Så det vart pulka vs stjärtlapp.. Självklart vann pulkan för där satt Hugo och han är ju lite lättare än mig, haha. Efter det vart det att fara fram till Jennifer för att åka vidare mot Andrea på fika mys. Roligt att träffa dom igen, man har ju saknat dom också när man varit borta såklart! Sen fick jag också träffa Jennifers kattunge, Skrållan! Så söt hon va. Jag vill också ha kattunge, eftersom min lurvitus till katt har blivit så stor och tjurskallig.. Men jag ska inte ha en, så är det bara..

En sak jag har tänkt på, är att varför folk aldrig kan planera nått till nyår, man ska alltid vänta in i det sista och hoppas att nått kul ska dyka upp. Och alla gnäller på att ingen tar tag i nått. Men även fast nån gör det så finns ju alltid svaret att: vi får se vad som händer närmare nyår.. Jag vet att jag använt mig av det själv. Men iaf, man undrar varför det är så just på nyår. och att det oftast slutar med att det bara blir skit med alltihopa.. Tänk så mkt skit man kan fundera på..

Imorgon blir det Leksand igen!

xoxo,

Inga kommentarer: