12/21/2010

3 dagar!

I söndags åkte jag hem från Leksand. Kändes lite tråkigt att veta att man jobbat sista gången med alla goa människor där uppe. Men har jag tur får jag kanske komma tillbaka! Man kan ju hoppas, för alla pengar är varmt välkomna..

Igår städade jag här hemma, nu ska det bara dammas sen ska tomtar och gran upp! Myspys.
Jag var även till tandläkaren, och just nu funderar jag på att gå till en privat istället.. Dom är ju helt dumma i huvudet på folktandvården i våla, iaf enligt mig.

Och nu, nu sitter jag här, väntar på att klockan ska gå så jag kan åka in till stan och fixa lite smått. Köpa sista julklapparna till Lilly och Leóne, och sedan lite annat väl behövligt till mig själv. Jaa där har ni det. Sen ska jag ju självklart jobba också, 12.00-17.00, bättre än inget.

Neej nu ska jag börja klä på mig för att gå ut till bussen, kommer frysa rumpan av mig. - 14 grader.. buuuh.

xoxo,

Inga kommentarer: