12/07/2010

Sågmyra

Som sagt, nu har jag varit på bubbleroom outlet. Och visst det va okey, priserna va lägre och allt sånt.
Men jag hade tänkt mig det mkt, mkt större. Och sen ligger det typ mitt ute i ingenstans och enligt mina efterforskningar verkar det va det enda outletét dom har i hela Sverige.. genomtänkt placering? Nej.
Men samtidigt drar det väl mer kunder till de övriga butikerna som ligger där, t.ex. Lager 157 och Scorett outlet. Sågmyra kallas denna plats på jorden!

Slänger in en bild på området dessa guld butiker finns i..

Men det va ändå roligt att gå runt och kika. Hittade en underbar sommar klänning, men som sagt. Det kommer inte va sommar på länge, så ingen anledning till att köpa den.. Har ett löfte till mig själv och min karl att jag inte ska köpa nå kläder alls, utom det allra allra nödvändigaste.. Än så länge har det gått skit bra. Eftersom man mest bara funderar på vad man ska köpa till andra i julklapp iaf känns det som..

Nej nu ska jag hjälpa syster med maten. Oxfilé och klyftpotatis. Oj så vi lyxade till det idag då..


xoxo,

Inga kommentarer: