12/17/2010

Uppe

Resan upp gick fin fint. Tåget var 3 min försenat till Uppsala men i tid till Leksand iaf.. Så det var ju bra.

Väl här uppe inser jag hur jäkla mkt snö det kan komma på en vecka. Otroligt. Men lite mysigt också. Plus att det fortsätter snöa på hemma så har jag tur ser det lika dant ut hemma när jag kommer hem också, hoppas! men det va ju inte långt ifrån när jag åkte heller.

Satt nyss på Gina Tricot´s hemsida och hittade helt underbara saker! jag ville bara beställa allt på en gång. Men ibland får man hålla sig i nack skinnet och vänta. Det är ju så mkt man vill ha när man väl får mer pengar nu. Så det känns som att man får lite ändå.. Men men. Det är bara att hålla ut. Ljusare stunder ska väl komma nångång när det gäller jobb, eller hur?

Nog om det, nu ska jag börja sminka mig för att sedan åka till jobbet med syster..

xoxo,

Inga kommentarer: