12/15/2010

9 dagar kvar..

Onsdag och nu är det nära både löning och jul! Vill ha jul på en gång, det är nästan det bästa med hela året, om jag får säga det själv..

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva här igen.. Men jag har typ jobbat bara, vilket är dunder bra ju.. Sen har jag även lyckats tagit mig hem till Harbo igen, härligt. Men på fredag bär det av upp till Leksand igen för jobb fredag och lördag.. Det är sista dagarna där uppe för denna gång, typ. Men det kanske blir flera gånger, vem vet !? Mycket stor möjlighet till det låter det som just nu iaf. Och det är ju trevligt med mkt att göra i mellan åt, iaf när det märks i plånboken, haha.

Kikade nyss på filmen Bröderna Karlsson.. Och jag vet, jag är lite efter. Alla har väl redans ett den vid det här laget. Men så bra den va, fast tyckte lite synd om Nicklas i filmen ett tag, haha. Men men.

Idag är det gymmet som gäller. Får se om jag åker hem och hämtar skidorna hos mamma och pappa eller om jag tar med dom ikväll.. det visar sig.. Men har ett sånt sug på att ut och åka i spåret så det finns inte. är ju så härligt. Många som inte delar den åsikten med mig, men dom har ju oftast inte heller provat, så dom vet ju inte vad dom går miste om säger jag!

Nej nu ska jag ta och äta frukost..

xoxo,

Inga kommentarer: