12/08/2010

Omvänt dygn

Nej om jag skulle ta och tacka för mig denna dag, det väntar ju förstås en dag imorgon också..
Men helt plötsligt har dygnen slagit slint i huvudet på mig.. Uppe till två och sova till tolv dagen efter.. Det är ju inge vidare. Men på nått sätt kanske jag är en natt människa bara man har vanan inne? Eller så är jag en flexi, för tidiga mornar är inte heller jobbiga när den vanan är inne.. Hum. Onödigt funderande typ..

idag har jag inte gjort så mkt mer än varit till affären med syster och handlar frukost tills imorgon..
Tagit mig ett långt skönt bad, kikat på tv och ätit popcorn.. Bäddade nyss rent i syster säng också, det va nästan en befallning när hon åkte till jobbet vid tre snåret.. Och sagt å gjort. Men som sagt, ska sätta mig i soffan en liten stund till sen ska jag lägga mig i sängen för att läsa min älskade bok. Jag är så fast.
Hur kan inte alla vilja läsa alla Twilight böcker? Dom är underbara.. Den ända jag ångrar är att jag inte ser de sista två filmerna innan jag började läsa den sista boken.. För när man väl ser filmerna kommer man bli såhär, nej men vart tog det där vägen, sådär stod det inte i boken och massa. Det hade jag ju gärna sluppit. Men som sagt, är man fast så är man!

Nej sov gott kära läsare..

xoxo,

Inga kommentarer: