12/06/2010

Limsjön

Som sagt, det vart en promenad idag, en lång en.. men det va skönt.
Gick ut runt Limsjön, en typ fågel sjö här uppe. Mysigt men jobbigt dom bitarna vägen nästan blåst igen..
Ärligt talat skulle jag nästan kunna tänka mig att bo här uppe, det är mkt mysigare på något sätt..Men det kommer inte på tal iaf..

Sen har jag inte gjort så mkt mer än kollar ikapp massa serier och ätit popcorn, ungefär...
Plus att jag en en gång insett att jag älskar kinderäggs choklad. Det är så mkt godare än all annan choklad..

Morgondagen kommer va ungefär lika som denna känns det som.. Lugn och meningslös..
En promenad också, men åt ett annat håll då, får se vad det blir..

På lördag kommer, förhoppningsvis, min älskling hit! Så jag längtar. Och vilken lång arbetskväll det kommer bli när man vet att han väntar här hos syster.. Men iaf, sen på söndag ska vi ha mys dag och sen åka hem, det har jag bestämt! jag längtar så..

xoxo,

Inga kommentarer: