12/07/2010

Bubbleroom outlet

Tisdag och morgonen har hittills bestått av att titta på nästan alla avsnitt av året julkalender, Hotell knorren. Och för första gången på många många år tycker jag att julkalendern är bra!! Så jag råder er, ni som är som mig, se den! Ibland är det ganska skönt att bara se på något så enkelt så man bara kan följa med.. men jag hatar den där lilla fula mini grisen, haha. men men. Alla är väl inte lika barnslig som mig och tittar på julkalendern? jag ser iaf stämning i den att den leder mig till årets bästa dag. Så det så.

Sen har vi städat här också, dammsugit och dammat. Så nu är det fin fint igen.
Just nu är syster i duschen och så snart hon kommer ut därifrån ska vi röra oss mot sågmyra. Där dom nu har öppnat ett Bubbleroom outlet! Jag återkommer med min åsikt om det efter dagens besök. Men har man tur kanske man kan lyckas få med sig något litet fint hem? men det får vi se helt enkelt..

jag vet inte vad jag ska köpa till min karl i julklapp! Hur svårt kan det va .. Men neej jag har inte en enda idé och han säger att han är klar med mina julklappar redan.. Och jag har inte ens börjat.. Känns som att jag kommer springa runt på stan dagen före julafton typ.. I så fall skjut mig.

Nej nu ska jag fortsätta byta om och greja så vi kan komma iväg någon gång..

xoxo,

Inga kommentarer: