12/05/2010

Andra advent

Jaa då va det söndag och andra advent.. Innebär bara två helger kvar att jobb, sen är det jul! Älskade och efterlängtade jul!

idag har det blivit lussekatts bak här, mkt trevligt och gott. Advents mys med andra ord.

På torsdag kör jobbet igång igen, fram tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på tyvärr. Men har planer på mkt promenader och bara ta det lugnt och ladda inför det kommande jobbet.

Sen hoppas jag förstås på att min älskling kommer upp i helgen som kommer också, för gu vad jag saknar honom. Önskar jag hade råd att åka mellan varje vecka, men det har man ju tyvärr inte.. Men jag saknar honom iaf grymt mkt.. Och känner att det kommer bli två långa veckor om han inte kommer hit..

Neej nu ska jag kika på lite serier som jag missar under de två senaste veckorna.. Skulle även vilja kika in julkalendern, får se hur det blir med den saken ikväll bara..

Och jag vill även passa på att tillägga att jag saknar mina älskade vänner...
Varför utsätter man sig för sånt här? Joo för man tror man ska bli lycklig av pengarna man får..
men jag har lärt mig en sak, det blir man inte.. Tänk på det ni..

Cya

Inga kommentarer: