12/28/2010

Mellan dag

Jaha ja, då va denna dag överstökad också och imorgon blir det jobb!
Härliga tider.

Dagen har bestått av skidåkning, smörgåstårta bak och en klippning på det. Härligt att håret känns helt nytt. Men ångrar jag kanske inte att jag inte gjorde hel lugg iaf, eller? just nu känns det så iaf..

Gårdagen bestod ju av shopping för hela slanten! Och mkt vart det, så osäker på om jag ska behålla jeansen jag köpte bara.. Hum. Ska ta mig en dusch här snart och sen pröva dom igen, så får vi se hur det slutar. Egentligen har jag ju hur mkt jeans som helst, det är ju bara det som känns så dumt. Dags att ta en stor röjning i garderoben kanske? Vill knappt tänka tanken, haha!

Men men,  nu ska jag ta och sysselsätta mig med nått.

På torsdag drar vi till Järsvö! Härliga tider..

Inga kommentarer: