1/02/2011

Sammanfattning av 2010

Ni undrar säkert allt jag gjort som jag inte skrivit här. Så jag tog denna från en annan vän med blogg.. Mitt 2010 helt enkelt!
 
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tog studenten! Och sen åkte jag även utomlands för första gången..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Brukar inte ge mig själv nyårslöften för jag vet att jag aldrig håller dom..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej ..
5. Vilka länder besökte du? Alanya i Turkiet
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Ett jobb kanske..
7. Vilken månad från år 2010 kommer du alltid att minnas? Oj, juni, juli, augusti och september.
8. Vad var din största framgång 2010? Jag har prövat på några jobb och vet jag vill nu!
9. Största misstaget? Oj, inte läsa matte direkt efter sommaren tror jag..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mag problem..
11. Bästa köpet? Det va en bra fråga, ny säng!
12. Vad spenderade du mest pengar på? haha, leva, köpa mat och roa sig!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många, men mest min pojk och mina vänner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?   "Wavin´flag" "Mikrofånkåt" "Gubben i lådan" "Skaka rumpan"
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Definitivt gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med alla vänner som det känns har kommit långt bort från en..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat..
18. Hur tillbringar du julen? Hos min pojks pappa och hemma hos min mamma & pappa.
19. Blev du kär i år? Det var jag redan..
20. Favoritprogram på TV? Gossip girl, Desperate house wifes, Vampire dairies.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna!
22. Största musikaliska upptäckten? det va en bra fråga, men Sebastian Bach kanske.. Eller hur han stavas..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det fick jag nog.
25. Något du önskade dig men inte fick? Neej
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det kan jag inte svara på..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Blandat .
29. Vad fick dig att må bra? Familj,pojken och vännerna..
30. Vilken kändis var du mest sugen på? -
31. Vem saknade du? Vännerna man inte umgicks med..
32. De bästa nya människorna du träffade?Oj! Det va en svår fråga. Träffade väldigt mkt roliga människor när jag jobbade i Leksand!

Inga kommentarer: