4/29/2009

onsdag

Jaha ja, då vare inge mer skola den här veckan, väldigt skönt ^^,
Igår jobbade jag , 9.50 - 19.10. Det är bra jobbigt, speciellt igår när vi byggde bad :)
Så nu har mitt Stadium ett riktigt snyggt beach/surf kläder utbud lär jag ju säga.. Men alla har väl typ lika sådana varor så vi sticker inte ut så mkt, trotts allt :)

Imorn äre sista april, då hoppas jag på fin fint väder annars kommer jag frysa lär jag ju säga ..
Men jag hoppas också att det händer nått roligt och att Johanna & Josse är sociala med oss, då blire roligt tror jag :)

Idag va till banken och fixa internetbank, duktigt gjort av mig, har ju bara pratat om det i över ett år nu xD Jag säger då det ;)

Nu blire städa och vänta på att syster min kommer hem, kanske pluggar lite också, om jag har tur :)
Jag är så jäkla skoltrött, man orkar inte hålla på med det hela.. Usch..
jaja ..

/h

Inga kommentarer: