4/07/2009

Looov

Jaha ja, nu är det äntligen lov, underbart!
Men en sak som är synd är att jag sitter och håller på med skolarbeten, vilket är lite tråkigt ..
men men, har man det gjorde så behöver man ju inte tänka på det sen, helt enkelt (:

Det va tänkt att jag skulle börja tömma mitt rum och slipa väggarna inför om tapetseringen idag ..
Men det vart ju inte så, för att någon tyckte att jag hade för mkt bollar i luften samtidigt då .
Så därav säger jag bara, varför kan jag inte få göra som jag tänkte det, det är mitt liv, min framtid och mig det hänger på, känner jag att jag klarar av det så spelar det väl ingen roll, right ?
Rätta mig om jag har fel ...

Men men, nu sitter man här med skolarbetena istället då.
Men solen tittade precis fram även idag så jag har stora funderingar på att lägga ner allt detta och röra mig ut i solen, underbart!

Imorgon blire mat och grejs med de bästa (: vääldigt trevligt lär jag ju säga ..

På torsdag då gäller det ..
Och på fredag äre ålandsbåten, eller rättare sagt eckerölinjen, Där jag hoppas att det blir väldigt roligt ^^,

Nej nu ska jag fortsätta med mitt arbete om yoga gott folk ..


ciao .

Inga kommentarer: