4/21/2009

Sofie :D

idag vill jag börja med att säga grattis till Sofi som blir 20 år idag, grattis :D

Igår vare skolan och sedan en promenix med Jennifer runt harbo en sväng (:
Efter det vare att åka till Viktor där han och Tom satt och spela tv spel ^^,
Otroligt vilka jäkla tv spel det finns, och jag säger bara även fast ett tv spel är baserat på en film, är de i slut ändan inte ett dugg lika trots allt .. SÅ varför basera ett tv spel på en film, eller motsatsen? Jaa jag fattar inte meningen med det iaf .. Haha.

Nu ska jag strax kila ut till bussen, för ännu en dag i skolan, usch ..
skoltrött kallar jag hela våran klass, eller halva världen ..
För alla verkar verkligen va sjukt skoltrötta, fattar inte ..

Och jag vill ha sommar och sol, men det kan man tydligen få vänta ett tag till på för i morse va det frost ute, usch.. Ge mig sommar, sol och ett varmt Sverige! Först då blir jag glad (:

Imorgon är det miljö dag på skolan.. Tråkigt ..
Egentligen skulle vi ha slutat tio imorgon, men nu slutar vi två, vilket härke..
Fattar inte varför sådana dagar ens är nödvändiga .. säger då det ..

/h

Inga kommentarer: