4/01/2009

ihhh!

idag är det underbart väder ute, solsken! Men dock lite kalla vindar, men det är bara att hoppa att de försvinner snart, för nu börjar vår känslorna kännas ända ut i fingrarna!

Just nu har vi personlig försäljning.. Och jag är jätte hungrig, tur att jag slutar om en kvart iaf (:
Då blire hem och plugga till handels provet på fredag ..

Igår fyllde jag 18, underbart (:
Känns lite overkligt på något sätt, men det blir nog bra i slutändan ..
Och igår va jag även i Gävle och klarade teori provet till körkortet, underbart!
Så nu har man ett halv körkort då ^^, typ . haha.

I helgen blire jobba, vilket är väldigt positivt,
Tre helger i april blire, en skaplig slant för min del som inte är van med så mkt mer är studie bidraget..

Så jag är ledig helgen på lovet, påsk helgen alltså och sen sista april helgen, då är jag ledig, bra trotts allt :)

Tråkigt att inte kunna gå ut på krogen nu på fredag som man sett fram emot, men det blir väl fler gånger får man hoppas på :)


/ h

Inga kommentarer: