4/02/2009

en dag till innan lov

Nu har jag varit 18 i två dagar, känns bra, alldeles för bra (:
Idag blir Mickis 18, så grattis till henne ..

Skolan är bra slapp lär jag ju säga trotts allt,
Och det är ju bara bra, nu när man vill göra allt för att slippa skolan och få sommar lov!

Det värsta med våren som kommit nu,
är att jag måste köpa en ny vårjacka, och det värsta är, jag hittar ingen som duger eller ens sitter bra .. Jag blir galen på det här helt enkelt .. Mitt sista hopp nu är holmlunds och h&m, hoppas säger jag bara ..

Jag är typ tok förkyld, usch .. Värdelösaste som finns att vara förkyld .
Speciellt i det här fina vädret! åhh ...
Plus att det kan bli en kamp att klara av jobbet i helgen, men det ska gå, annars så vet jag itne vad jag gör.. Kan ligga sjuk hela ända fram tills trosdag om jag så måste ..

men men, imorn kväll blire förhoppningsvis kina mat, får vi hoppas på att planerna inte ändras (:
Och sen får vi se vad helgen innebär mer än bara att jobba, antagligen inte mkt mer eller ..
meen meen ..

Sen är det ju så skönt med lov nästa vecka, underbart!
Körlektion på måndagen, till Andrea på tisdagen och sen trosdag och fredag uppbokat på annat håll, underbart ^^, Eller jag hoppas iaf att det slutar lyckligt .. haha


/ h

Inga kommentarer: