4/14/2009

sista dagen

Då va lovet över då, eller sista dagen idag för mig, så imorgon blire tröck skola igen ..hum .
I torsdag klarade jag då körkortet, vilket känns väldigt bra!
Fredags vare åland med brudarna, roligt vare! Måste göras om snart igen ^^,
Söndag bar det av till Leksand för att träffa syster, tog med mig Viktor för att få lite sällskap..
Väldigt trevligt lär jag säga (:
Igår var det att fira Andrea som gällde, så det va taco paj och massa annat gott som gällde då (:

Och idag fyller ju Dannie 18, så grattis :D
Och även grattis till Johanna som klara körkortet ^^,

Neej idag har man inte lyft många fingrar,
Vart till Victor och Lizzan, hon börjar bli så tjock nu! Dags att klämma ut ungen tkr jag så vi får se lilla söta Lilly (:

Neej göra färdigt min uppsatts och redovisning om yoga och sedan min power point presentation om stadium då kanske ..
Sen blire lång promenix, vill jag lova :)

/ h

Inga kommentarer: