4/17/2009

fredag ..

jaha ja, då vare fredag igen då ..
och jag som vanligt, blir uttråkad och får en klump i magen av tanken att bara behöva vara hemma en fredag kväll, speciellt med sådant fint väder som det är ute nu! Helt otroligt.. Meen jaa, även fats jag är 18 och jag nu ska få bestämma över mig själv, så verkar det ju inte stämma så jäkla bra. usssch .. jag säger bara, lämna mig i fred, klart jag blir otrevlig när ni först, ur mina ögon, är taskiga och sedan, till råga på allt så klarar ni inte av att jag blir fresig och förbannad mot er.. Jag säger då det . Ibland hatar jag dom alldeles för mkt, men det vet väl inte dom om.. tur eller otur, who knows ?

Men men, nog om det .. Lär ju bara säga att detta inlägg nog inte kommer bli speciellt positivt. Men det har ni nog redan märkt..

Men dagen idag, var rätt så okey, tills vi kom till katedral skolan och skulle kika på den där jäkla musikalen.. Usch! Mer säger jag inte .. Värdelöst vare, rent ut sagt. Plus att man gick därifrån efter halva med en huvud värk som inte va liten eller, oerhört illa ..
Men sen vart det jordgubbar och vit choklad köpt och jag och jennifer åkte till harbo och käkade det. Och rackarns så gott det va (:

Och nu sitter jag här,
och det jag hatar mest just nu, det är att dom låter mig låna en bil som det inte ens går att lyssna på musik i? Va är det här, kul att åka själv och inte ens ha något att lyssna på..
Jag säger bara det, jag längtar tills jag är långt borta från detta dårhus ..


less, less, less ..
Men det har ni väl fattat redan förhoppningsvis ..

Just nu känns det väldigt skönt att få jobba hela helgen, och förhoppningsvis inte va hemma alls fören i början av nästa vecka, tänk va underbart ...

/ h

Inga kommentarer: