4/16/2009

bra dag idag (:

Idag, äntligen kom mitt efterlängtade körkort,
Så då var jag kvick som attan att åka och hämta det! Och så bra det känns att ha det ligga i plånboken lär jag ju säga! Underbart att veta att man klarat av det och det är på riktigt .. Haha. Exakt en vecka efter klarade uppkörningen,häärligt (:

Just nu kan jag säga, mitt liv är bra och jag älskar´t ..
haha, länge sen dom orden kom från mig nu men det är så skönt känsla!
Skolan är helt slapp, händer knappt något alls där, bara man är närvarande så går det vägen liksom .. Vänner har jag och dom är hur bra som helst! Jag jobbar extra och får ett extra klirr i kassan, härligt! Plus att jag har fått mitt körkort. Sen har jag ju även min underbara pojk, det kan inte bli bättre .. Right?
Säg till om jag missat något som inte kan bli bättre (:
Och även en stor del i detta, det går mot sommar! ihh..

Jaja, nog om det, det va liksom vara en av alla dessa saker jag va tvungen att berätta sådär spontant ^^,

Nu ska jag kila ut på promenix, själv..
För Josse vill ju inte svara i sin lilla lur eller, attans ..

CYA

Inga kommentarer: