4/08/2009

onsdag .

Idag har man hunnit med mkt på kort tid, än så länge iaf (:
Först vare sola som gällde och sedan knalla en sväng med grannens tjocka hundar, haha.
Nå grymt tjock va den ena, typ vagga fram, jag säger då det.. haha.

Så nu ska jag städa, & fixa lite mumsigt tills ikväll då mina goingar kommer hit för att fira mig (:
Så vi ska käka massa och ha det väldans trevligt ^^,

Sedan imorn bär det va in till staden en snabbis sedan hem och börja riva tapeter skulle jag kunna tänka mig , härligt (: Bara hoppas att det inte tar en evighet att bli klar med rummet sen för då blir jag less, riktigt less .. Men men, hoppas kan man ju alltid göra ^^,

Igår vare städa hela dagen, kratta och va med baby på kvällen som gällde, trevlans..
Chokladbollar vart det bakat och rackarns va gott det va lär jag ju säga ^^,

/ h

Inga kommentarer: