5/10/2009

a long time

Så har man vart dålig på att skriva här ännu ett tag.. illa ..
Men sen jag skrev sist har det väl varit sista april och lite allt möjligt ..
Och jaa, det mesta har väl varit bra och roligt (:

I onsdag vare jobba som gällde, började klockan 06.00 och det va inventering som skulle göras.. Jag kan tala om att jag va så sjukt jävla trött när jag kom hem på kvällen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen ..

Sen i torsdags åkte mamma och pappa till örebro på centerstämma och kom hem ikväll, vilket betyder att helgen varit underbart skön..

I fredags vare Taco med Jennifer, Johanna & Josse som hällde, mkt gott och väldans trevligt (: Sen skulle vi in till stan, men det vart inte så för jag bestämde mig för att kliva av efter vägen in och de andra följde med eftersom någon spydde på bussen ;)
Det enda va väl att kvällen fick ett lite konstigt slut men så kan det bli ibland..

I lördags vare en ganska lugn dag, film och chips mest, haha. Även promenix och grillning vart det.. Trevlig dag och kväll lär jag ju säga (:

Idag har det varit allmänt lugnt, lämna Johanna i harbo så hon fick kolla på fotboll med de andra och sedan va Victor och Lizzan hem till oss & gudsicken så söt lilla Lilly är, det lär jag ju bara säga :) Och jag kan ju bara hålla med alla andra och säga att hon är bra lik sin pappa :)

Och nu sitter jag hemma hos viktor med honom och tom..
Dom spelar tv spel som vanligt, bara att hoppas att man slipper sitta och glo på det hela kvällen ;)

Imorn blire tandläkaren, bläää.
Idrottsdag på tisdag där vi tydligen ska paddla kanot och ha fem kamp och grejs, ska bli kul faktisk (:


/ h

Inga kommentarer: