1/02/2009

nyårs sammandrag

jaha ja, så va det nytt år igen då,
och man får väl kanske hoppas att det blir lite mer ordning och reda i ens liv detta år,
eller hur man nu vill se på det ..

2008, va ett bra år,
Meen det va alldeles för mkt bök och tjafs, det hoppas jag på att slippa nu,
Jag förlorade alldeles för många vänner, som jag nog aldrig mer kommer få tillbaka,
det är de bara att inse, men jag får väl istället hoppas på att hitta nya 09, right?!
Meen meen, nog om det där nu ..

Mitt nyårsaftons firande började hos Malin & Jonas,
åt mat med Malins familj, mkt gott (:
Sen kom Alex och vi sjöng sing star och lite allt möjligt,
Sen knallade vi vidare till nån snubbe i harbo ,
och tolv slaget firades i berg med mina pullor, mkt roligt ;)
Tkr dock att dom kan hålla smällarna i luften och inte på backen .. haha.

Jag ska väl avslut med att säga förlåt till de jag sårade,
men du förstår inte mig, det har jag märkt den senaste tiden,
därav det här ..
Lite sura miner där ett tag på nyårskvällen, meen det är väl bara att ta nya tag och komma igen,
för det måste man lära sig i livet, även om det är jobbigt måste man vidare .
Och gjorde de så att det vart lättare för dig att komma över mig, jaa grattis!

Times changes, always .
man kan väl bara följa sin egna vilja ?

Inga kommentarer: