1/30/2009

heeelg

så va det äntligen helg igen, så otroligt jäkla skönt!

Idag vare simning som gällde på idrotten, och rackarns va det gick dåligt .. haha.
För det första är jag värdelös på att hålla andan under vatten, och kan inte dyka!
Så dykning och simningen under vatten gick åt skogen xD
Och att simma och hämta den där jäkla dockan på botten gick ju åt skogen det med xD
Men det positiva, jag lärde mig att dyka, åter igen :D
Hoppas att det sitter i tills i sommar bara ^^,

Så nu sitter man här, helt trött efter dagens äventyr..
Rackarns så besvikna vi vart när vi insåg att bastun ute på gårn på fyrishov inte va på xD
Och mongona bada i is bassängen trots skyltarna, jag säger då det ^^,

Snart ska jag väl iväg mot harbo som vanligt, kolla film kväll, slö kväll, kommer somna ^^,
Heeelt säker.

Imorn äre mat hos Johanna som gäller, Hon fyllde ju 18 för ett tag sen så (:
Hoppas det blir roligt!

Och igår satt jag hos mormor och morfar i princip halva dan, åt upp hennes nybakade kakor, mumma ..

Neej nu ska jag kila och sminka mig, Cya (:

Inga kommentarer: