1/19/2009

hela veckan

Och så har man ju vart sådär grymt duktig på att skriva här på en hel vecka igen ;)
å andra sidan har det väl inte hänt så värst mycket annorlunda heller,
så ni har inte missat så mkt ;)

I tisdags vare mormor & morfar som gällde, mat och kolla film där..
Sen övningskörde jag hem från stan, grymt duktig ;)
Vi har inte heller haft make up på hela veckan för att det är för dålig luft uppe på våning 5 ..
Så en väldigt skön vecka det här (:

I torsdags klippte jag mig, det vart lugg och betydligt mkt kortare hår xD
usch säger jag bara ..
Sen vare bio med Jennifer, Andrea & Linda (:
Vi kikade på allt flyter, och den va väl helt okey, men inte så bra som vi trodde att den skulle vara .. haha

Och i fredags fyllde mamma år, 48 ^^,
Så det va lite släkt här, riktigt trevligt (:
Sen vare film hos Andrea som gällde..

Och nu sitter man här, när man egentligen skulle vara i skolan,
men jag hade feber igår och har fått en vidrig hosta som jag inte tkr om ..
Så bäst såhär, Plus att jag är ledig imorn :D det ni ...

Nu ska jag ner och roa min bror igen ..
CYA

I like ..

Inga kommentarer: