1/08/2009

FÖRBANNAD

Åh vad jag hatar detta ställe,
allt jäkla skitsnack och på hitt! Kan folk bara va snälla och skaffa sig egna liv och sluta prata om andras?! Speciellt när det dom snackar om inte ens stämmer överens med verkligheten!!
Åh sug! Nej men som sagt, välkommen till våla, harbo & tärnsjö det du inte vet om dig själv vet ALLA andra! Så är det nått du undrar som du itne hajat själv, fråga dom runt om dig så får du nog veta dubbelt så mkt om dig själv än vad du visste innan, kan jag nästan garantera! Men va snälla och lämna mitt liv i fred från era lögner, för jag klarar mig alldeles fint utan det .. äckel!
Vore ju kul att veta vilka ni är, men det är ni väl för fega för att berätta skulle jag kunna tänka mig!

Jajajjaja, Nog med negativt här för idag kanske?
Men som ni kanske hajar är jag ganska förbannad över det där ovan,
hatar det där skiten.. Att folk kan vara så jäkla omogna!
nog nu.

Det vart ett HELT blogg inlägg med ilska,
Men jag säger såhär, jag tycker väääldigt synd om dom som kom på skiten,
För dom lär ju inte ha mkt till liv själv?
eller rätta mig om jag har fel?"


/ HANNA

Inga kommentarer: