1/07/2009

onsdag

Imorn börjar skolan igen, kanske inte det roligaste, men ska jag vara ärlig kommer det faktist bli ganska skönt att få komma tillbaka till allt, ha nått att göra hela tiden helt enkelt (:
Kalla mig sjuk om ni vill, men jag har faktist suttit och skrivit min make up uppsats sen halv tio i morse och vart kvar nyss, 4 ½ timme vart en åtta sidor lång uppsats .. Bra jobbat så säger jag (:
Otrolgit att jag ens klarade av att sitta med skiten, så svårt att hitta fakta så..
Men men, så äre ..

I måndag fyllde kusin Niklas, grattis till honom :D
Plus att jag hade namnsdag.. Så kan det vara (:

Igår vare Valbo och övningskörning som gällde för hela slanten,
Sen in till sandviken för att få köra lite i mer stads aktig mijlö ^^,
Plus pizza som bonus, mumma (:
Sen vare transporter 3 som gällde, bra film faktist ^^,

Neej nu ska jag byta ben på min säng, hoppas det blir bra iaf (:
Imorn slutar man vid ett och då blire trulsson för hela slanten, så skönt det ska bli att få ordning i ryggen igen, det lär jag ju säga ..

CYA (:

I remember a time I believe was fine
But inside my heart broke down in two
Something inside starts to burn like a fire
And I knew it was you

Inga kommentarer: