1/04/2009

4 dagar

Söndag åter igen, men det enda positiva med denna söndag är att det inte är skola imorn,
väldigt skönt lär jag ju säga (:
Meen på torsdag dra det ju igång igen, usch .. jaja..

ibland lessnar jag på dom som har ett sånt tråkigt liv så dom måste springa runt och prata om andras liv, varför kan dom helt enkelt inte bara sköta sig själva och skita i andra?
Meen det va väl som bror min sa idag, du vet hur Våla är, om nån anser att du bettet dig fel mot personen ifråga så kommer det snart rykten som säger både det ena och det andra, utan att ens vara sanna, herres .. Varför detta nu ? lägg ner !

Ikväll blire kladdkaka med min Josse, äntligen!
Så jag har längtat efter att träffa kvinnan! evigheter sen, och nu lovar jag att munnarna kommer gå tomgång tills vi överger varandra för kvällen (: myspys ..

jaja, nog om detta nu.
Nu ska jag in i duschen, CYA (:



Inga kommentarer: