1/26/2009

shit

ny vecka och nya tag igen då,
jaa min vecka började inge vidare iaf..
Massage idag i tierp iaf, skönt och behövligt kan jag tala om!
Det enda som va bra med idag kanske?

Ibland orkar jag inte ta allting,
ni borde förstår, för ni är själva där ibland .
ge mig lite utrymme från era dumma saker, för ni behöver det lika mkt som jag behöver det ..
När jag säger att jag vill vara ensam, lämna mig då ensam så jag kan bli glad igen,
förstår ni inte att det är så det funkar, inte ens efter så här många år ?

Jag längtar rent ut sagt till v.8 då jag får åka upp till min syster,
och slippa vara här hemma och höra allt hela tiden ..
idag tror jag iaf att dom fick sig en tankeställare, för nu attans vart det fart på dom,
så nu är snart körlektioner bokade iaf, vi ska bara välja hur många jag ska ha..
HA, känns som vilket skämt som hellst ..

Jag saknar helt enkelt min syster alldeles för mkt!

/ hanna

Inga kommentarer: