12/30/2008

Nyår ..

imorgon vare nyår ja, och den enda jag vet att jag ska göra, det är att äta mat med Malin & Jonas, för alla andra ska göra nått annat, så det vart liksom bara vi över xD Meen vi hoppas på att det blir kul iaf (: Hoppas Johanna kommer också bara (:

Jaja idag har man iaf vart lite duktig, har städat och donat lite här hemma med brori.
Så nu äre fin igen (:

Och ikväll är det väl egentligen meningen att jag ska till Lövstalöt, och gratta faster min, meen jag vet inte om jag har nån speciell ork till det.. Bara en massa dryga ungar och kvällen kommer bli dunder lång, så känns det.. Skönare att bara va hemma och tare lungt då alltså (:

Det är sjukt, att det varje år ska lyckas vara såhär sjukt dålig planering till nyår, haha ..
Jaa alla väntar in till det sista.. Alltså blire aldrig som man vill, men man kan väl hoppas att det blir någelunda roligt detta nyår iaf (:

/ hanna

Inga kommentarer: