1/10/2009

lördag

Första två skoldagarna avklarade på året, på nått sätt känns det skönt att falla in i de gamla vanorna igen, för det gör så man känner sig säker på nått sätt och man behöver inte heller fundera vad man ska göra med dagarna hela tiden..
Ändå det första man gör när man kommer till skolan är att räkna ut hur lång terminen är och hur långt det är till sportlovet.. Angående sportlovet, dit längtar jag, för då hoppas jag på att få åka upp till syster min (: Dom andra är där idag, men jag stannade ju hemma eftersom jag ska äta taco hos Malin ikväll med Jennifer, Andréa & Johanna, trevlans :D

Hade tänkt tränat idag, men det är ju dock lite svårt när man inte har nån skjus faktiskt ..
Så det får väl bli att man tränar nästa helg istället då (: Lite tråkigt att miss träningen när man nu inte har ont i halsen längre, men men. Det blir ju som sagt fler gånger, hoppas jag!

Igår kväll vare filmkväll som gällde,
vi kolla på barnhemmet och nån annan film, kommer inte ihåg va den heter..
Och mitt i allt ringer fyllot och bara pratar massa skit, jag säger då det. och förlåt Alex om jag va taskig, meen jag måste få jävlas lite tillbaka ibland ;)

Neej, nu ska jag ta tag i den här dagen och göra nått ..
CYA

Inga kommentarer: