1/21/2009

onsdag

första skoldagen för den här veckan då ^^,
haha, och sen gick man ju bara till tio också, så ganska skön dag lär jag ju säga ..

Efter skolan vare stan en snabbis, köpte en klänning på rean, haha. Snål som man är ..
Sen vare hem och städa som gällde, så nu har jag storstädat mitt rum totalt, och flyttat på lite saker så ^^,

Nu är dom i princip klara med lillebrors rum, blå tapeter äre där nu. Så han får väl börja flytta in alla sina prylar där imorn kan jag väl tänka mig (: Så nu längtar man tills man kan komma iväg och köpa den där jäkla fondtapeten, så jag också får ett fin fint rum nångång ..

Hostandet är på bättringsvägen, men det negativa är att jag börjar bli förkyld istället, va är det här ? Och det sämst är att jag nästan lyckats smitta lillebror också.. haha.

Cya

Inga kommentarer: