2/02/2009

ny månad & ny vecka

Jaa otrolig nog så är det Februari redan, och än har det inte vart någon riktig vinter tycker jag ,
GE MIG MER SNÖ!
Jaa men det som är det bra med det hela är att det är mindre än två månader kvar nu!
jag lääängtar!

Idag har det varit en riktig skön dag, fick sluta tidigare bara för att jag va klar på webbdesignen ..
Så då vare hem, träffa Dannie på bussen och prata med henne, mkt trevligt (:
Saknar våra pratstunder!
Sen vare hem och ut på promenix, så duktig man va, var ute i 45 min, starkt gjort från min sida!
Efter det va det mat och pluggning som gällde ..

Så nu ska jag duscha och sen fortsätta pluggningen ..
plus chips och dip kanske (A)

Imorgon är jag ledig, till råga på allt!
Såå skönt!
Det blir en hel dag pluggning, lång promenix
och sen även tandläkaren på eftermiddan ..
vad jag ska hinna med saker ..

Neej nu äre duschen som gäller (:
Dennis, nu glömmer du inte bort dit löfte ^^, ;)

CYA

Inga kommentarer: