10/20/2010

Valbo

Igår efter jag kom hem från jobbet drog jag mig hem till mamma & pappa.
Och så underbart skönt det är att slippa bry sig om nått, bara vara.

Inte ens behöva laga mat underbart!
Idag fick man gå upp vid sju för att skjusa pappa till jobbet å jag kunde ha en bil hemma, eftersom dom bor i skogen.. Senare vart det en sväng in till stan och arbetsförmedlingen. Imorgon ska jag ringa syon, hoppas hon har nå bra råd till mig. Eller förslag på vad jag kan läsa bara, nått vore ju roligt.. Sedan vart det gymmet och fy vad roligt det är att titta på dom här som går där för att verkligen bygga muskler. Dom har sån energi som vi andra saknar där känns det som..

Sen idag har jag varit till Valbo med mamma och store bror. Jag köpte mig en stickad tröja, mamma ett par stövlar och store bror alldeles för mkt.. Men trevligt va det. Ganska skönt att gå i affärer när man nästan är ensam där faktiskt.. Och jag tackar gudarna för att det finns köpcentrum där och att vi inte gick på en gågata. För usch så kallt det är ut.

Nu har jag gjort scones och så gott det var!
Pratade nyss med min karl, saknar honom lite när jag inte är hemma.
Men det känns som man lär vänja sig tills det blir 25 november..
För då får vi inte träffas på drygt 4 veckor om jag inte åker hem nått. Så v får se..

Nej nu ska jag mysa i soffa.

Inga kommentarer: