10/06/2010

Mat!

Då var denna dag avklarad och endast kvällen kvar, som jag till stor del tänkte spendera hemma hos mamma och pappa i skogen!

just nu håller jag på att göra köttfärssås och väntar på att V ska komma hem. Alldeles för lång tid kvar och köttfärssåsen är typ klar, snacka om att va ute i god dit. haha.

Idag har jag hjälpt pappa på jobbet, alltså inte bara glott hela dagen och det gillas!
Vi krattade löv på skolgården här i Harbo, alla ungar skrek på oss att vicka ur alla löv igen.
och så lyckades jag väl klämma ur mig nått om störiga barn, och då skratta bara pappa och sa, jaa har du glömt att vi är i Harbo, här är ju alla sådär. Klockrent och sant, nästan. Vart bjuden på pizzan till lunch, sicken tur man har!

Efter det va det dags för att klippa ner några buskar och sedan hem, för att sedan vidare och träna. Känns som jag hunnit med väldigt mkt idag, trots allt. Ska väl slå en pling till Rosie om morgondagen snart också tror jag. Ska bli ganska roligt imorgon faktiskt tror jag.

Neej nu ska jag börja duka lite tror jag.


So long sucker´s!

Inga kommentarer: