10/28/2010

Plugga

Och jag som trodde att jag skulle få duscha på morgonen, men det kunde jag tydligen fet glömma.
Helt plötsligt strejkar varm vattnet, IGEN!
får man bli galen eller? Har jag tur har det kommit igång när jag kommer hem från gymmet senare.

Iaf, vid tio blir det våla och syon, som nog ingen har kunnat missa nu. jag är ganska uppskruvad över detta. Det kan kanske bli riktigt bra. Om matte b och c går vägen vill säga. Är man envis brukar man ju klara det mesta, kan ju va jobbigt bara. Vi får se vad syon säger helt enkelt. Om hon tror det finns en chans för att jag ska kunna komma in på det ens.

Som jag ska till Viktor igår, hur ska lilla ynkliga jag, på denna jord, kunna bli nått så bra?
Det är mäklare jag funderar på att plugga till. jag tror jag skulle passa grymt bra som det med min sociala och lite påstridiga personlighet. Men som sagt, varför ska jag kunna bli nått sånt? Fel sätt att tänka kanske, men så känns det ungefär..

Inga kommentarer: