10/27/2010

Onsdag

jaha ja, idag är det arbetsförmedlingen som gäller vid tio. Och eftersom man bor på landet går bussen vid tio över nio. Jag hatar den där jäkla bussen. Önskar bara vi kunde flytta närmare stan. Ha nått eget att dona med. Men det vi ju fortsätta drömma om tills jag har fått ett jobb vill säga.

Efter arbetsförmedlingen var det tänkt att  jag skulle träffa Marika, men vi får se hur det blir. Eftersom jag igår fick veta att jag ska jobba kl.12-16. Så vi får se hur det blir med saken helt enkelt. Man vet aldrig hur lång tid ett möte på arbetsförmedlingen tar tkr jag. Helt sjukt att man aldrig vet det. Men men.

Nu är det mindre än en måndag kvar innan jag far till Leksand och Tällberg! Och vet ni, dom har redan snö!
Underbart!!

Nu ska jag gå och sminka mig och byta om och greja om jag ska hinna med bussen sen!
cya

Inga kommentarer: