10/09/2010

gris trött

Ledsen för bristande uppdatering dom senaste dagarna, men jag har inte orkat. Knappt att gå ur sängen på morgonen. Jag hoppas så innerligt att jag kan få en tid snabbade på sjukhuset när dom ska ner i magen och titta. Så jag kan få tabletter för mitt låga B12 som är anledningen till det, troligen iaf. men det märks väl hur det går med den saken..

idag har jag iaf varit till stan med mamma på Expo mässan i Fyrishov. Ganska värdelös mässa faktiskt. men vi gick en sväng och åt lite popcorn och sen drog vi vidare till Gränby centrum. Där mamma shoppa loss som en galning och jag trånad efter alla kläder jag såg, kändes det som. Bara för att jag vet att jag inte har råd med nått just nu..

Kvällen har spenderats i soffan med V, vi har kollat på filmen Growns ups. Som inte var helt fruktansvärt dålig faktiskt. Rekommenderar den verkligen, humor kallas det. Ett gott skratt förlänger väl livet? Så se den gott folk.

Nu ska jag dra mig tillbaka mot soffan för att sedan fundera ut om jag måste tvinga mamma att färga mitt hår imorn eller om jag (kanske) kan klara av det själv. hum.

ciao!

Inga kommentarer: