10/14/2010

Min torsdag!

Idag har dagen gått riktigt fort.
Började med att jag läste ut den tredje Twilight boken, och har nu börjat på den fjärde och sista. Visst äre bra att ha en syster som läser samma böcker så man behöver köpa nån själv? haha. Det tkr iaf jag är kanon!

Sedan vart det en sväng till mormor och morfar, satt där och pratade och fikade ett tag. Mys.
Snart flyttar dom in till stan igen så där får man inte träffa dom lika ofta dock. Tråkigt nog..

Sen vart det gymmet och jäklar va skönt det va att röra på sig idag, inte varje dag man känner så när man är där eller.. Otroligt skön känsla, man ville inte åka därifrån nästan. haha. Sjuka jag, men men.

Handlade lite i Våla och nu sitter jag här.. Funderar på att skicka ett mess till min fina kusin som fyller år imorn och fråga om man får komma när man vill imorn eller hur det blir... Just ja, ikväll blir det present inslagning, Även fast hon vet vad hon får så måste man ju få göra ett fint packet, om vi ens har på papper hemma? Så långt hade inte ens jag tänkt, shit. Får nöja sig med att åka till ica och köpa sig nått fult annars kanske...

Aja, nu ska jag in i duschen sedan ska det göras pannkakor må ni tro!
See you later, alligator!

Inga kommentarer: