10/05/2010

jag vill ha ett jobb!

Dagen har börjat och jag har inte gjort mkt alls, Varit på nedervåningen och kollat när Hugo busat typ.
Snart bär det av till gymmet, men idag med sällskap, kanske det går lite lättare då, vi får hoppas på det!

Annars idag vet jag inte vad jag ska göra, lite piggare än gårdagen. Men ändå ingen enorm förändring. Kan någon hitta ett fel på mig nu,det vore jag tacksam för.. Och när ni ändå är igång kan ni ju fixa ett jobb åt mig också. Jag är så sjukt less på att bara vara hemma hela dagarna! Det finns inget och göra och alla andra bara jobbar.. Jag vill ha ett jobb som är roligt och som man kan få lite pengar genom, skulle inte va helt fel faktiskt. Jag hoppas på det bästa på fredag tror jag.

Nu ska jag äta något och sedan byta om.
Caio!

Inga kommentarer: