10/05/2010

Sämst!

Sen gymmet idag har jag enbart bara travat ved. Inte jätte kul men jag får trösta mig med att jag får det varmt och gosigt i vinter istället, en bra fördel med att hjälpa till med veden, tkr iaf jag..

Nu har vi nyss ätit korv och makaroner jag och min karl. Han gick nyss ut i garaget och jag får väl ta en sväng med snabeldraken innan jag hoppar in i duschen antar jag. Sedan får kanske jag ta kväller och gosa ner mig i soffan..

Skit också, fick nyss mejl från Arbetsklädshuset i Uppsala, jag sökte ett jobb där. jag fick det inte.
jag som verkligen tror jag skulle må så bra av ett sånt jobb, fasta rutiner och allt.. Det stod att jag var högprioriterad men att tjänsten va tillsatt av en annan. men att jag gärna fick höra av mig nästa gång dom sökte folk.. Det kommer väl inte hända än på hundra år typ.. jag är less och vill ha ett jobb.. Jag siktar på fredag och hoppas på bättre feedback då. Vi får se. Det måste lösa sig på nått sätt. Nån måste ju vilja ha mig, right?

Neej nu tröstar jag mig genom att dammsuga. Cya..

Inga kommentarer: