10/28/2010

Muffin!






Idag har varit en ganska bra dag. Det enda tråkiga är att utbildningen bara finns i Gävle, som närmaste och är tre år och inte två som på alla andra ställen i Sverige. men men. Har jag tur får jag läsa matte b i vår iaf, har sökt det nu så om 1,5 år beräknas jag få söka till denna utbildning, haha.Dels för att jag ska läsa matte b nu i vår och matte c nästa höst. och så har dom bara antagning på hösten så så får det vara. Skönt att ha ett mål även fast det är lång bort.

Idag har det också spenderats två hela timmar på gymmet, jag är ganska nöjd. Länge sen det va så kul att träna! Och tror ni det fanns nå varmt vatten när jag kom hem eller? neeej. Det finns fortfarande inget. Så jag fick lov att duscha is kallt, inte omtyckt. Jag hoppas min karl fixar det när han kommer hem, duktiga han!

men väl till bilden, passade på att baka otroligt goda muffins idag också, man är ju bara för duktig ibland!
Nu är frysen snart fylld av gotte saker som nån annan än jag äter upp. haha!

Neej nu ska jag börja med maten, cya!

Inga kommentarer: