2/20/2009

slut på lovet ..

fredag, sista vardagen detta lov då .. Hemskt att tänka på det bara.
men det är ju trots allt helgen kvar (:
Imorgon verkar det som att det blir ut på sjön en sväng helt enkelt,
vare sig jag vill eller inte verkar det ju luta åt det hållet, för det går ju inte direkt att sätta en karta i emils hand och tro att han ska hitta sen ^^, Plus att man får ju vara social med honom en sväng då också (: alltid lika trevligt och roande sällskap där ..

Resten av helgen, jaa de visar sig ..
Melodifestvalen imorn kväll är ju dock ett måste, för jag missade ju förra helgens ..
annars, jaa, typ sitta hemma eftersom mamma och pappa är borta..

På söndag blir till att åka mormor och morfar eftersom mormor fyller då (:
Det ska bli trevligt det också. nästan så man längtar efter att få åka till dom och få komma hemifrån haha.

neej meninglös kväll, jag hatar att sitta hemma, vilket alla vet som känner mig så pass bra .
Usch, men å andra sidan kan man inte göra så mkt annat på det här döda stället, för det händer verkligen ingenting här känns det som. eller är det bara jag känner så .. ibland funderar man ju ..

Neej men ja så äre,
igår vare först lapphällarna på dan med josse, trevlans att träffa henne igen lär jag ju säga (:
sen vare sola och sen följde Josse med hit för att göra slingor på mig, som dock typ inte syns "/
Så jag får väl ta mig iväg till en frisör som kan göra riktiga slingor ^^,

På kvällen vart det tjejmys hos Andrea.. Taco och spel, även lite folk , väldigt trevligt ..
Mickis, Johanna, Jennifer, Josse, Alex, Sofie & Nicole va där också .. (: trevlans ..

Neej, nu ska jag kika på film ,

over and out ..

PÅ MÅNDAG :D

Inga kommentarer: