2/10/2009

skidor ;)

Jag har insett att jag är väldigt dålig på att skiva här imellan åt,
nästan som man tycker att det känns ovärt, att det ändå inte tjänar något till nästan..
Men men, så äre ..

Igår vare tandläkaren som gällde efter skolan, usch.. Första gången jag borra, och attans va läskig kinden kändes efter bedövningen .. Men nu är det iaf gjort då .. Bara en gång till dit nu, sen hoppas jag på att få slippa ett tag..

Helgen va ganska bra den också,
I fredag vare bandy, mkt roligt att spela igen ^^,
Sen efter det vare bara att slappa och glo på tv ..
I lördags vare övningskörning i stan, gick väl helt okey.
Sen på kvällen melodifestivalen och en allmänt slapp och skön kväll ..
Söndags vare ut på sjön och kolla när dom åkte runt och lekte med bilarna,
haha. Såg bra roligt ut, men feg som man va vågade man ju självklart inte testa ..

Idag vare fristlufts dag i skolan, vilket inte lät så lockande ..
Så jag har pluggat och åkt skidor med min kära bror istället ;)
Och jag lovar, jag kommer inte kunna röra mig imorn när jag vaknar, haha ..
Talanglösa ^^,

Neej åter till pluggandet,

/ hanna

Inga kommentarer: