2/14/2009

alla hjärtans dag

lördag idag ,
dagen började med kattutställning i sporthallen i Våla,
Riktigt mkt fina katter fanns det där, tänk om man kunde få köpa en sån där katt för typ 10 000 kr.. Då skulle man få en bra mysig katt .. Men att drömma om det är till och med onödigt för man vet att det aldrig kommer bli verklighet trotts allt..

idag är det ju den berömda dagen, alla hjärtans dag,
Jag tänker inte första den för alla som tycker att denna dag är något speciell genom att klanka ner på den .. Så jag säger bara, en helt vanlig lördag som butikerna tjänar mer pengar på..
Där har ni min uppfattning om den här dagen.

Igår kolla jag på the grudge 3 med baby ,
jag tycker verkligen inte om dom där filmerna,
men trean va den värsta, för där va dom där fula typerna med hela tiden.. Usch .

Nu blire packa och boka tågbiljett till imorn,
jag längtar, jag vill bara bort härifrån just nu ..

Neej göra allt för att morgondagen ska komma snabbare kanske?
promenix nästa ...

cya

Inga kommentarer: