2/04/2009

cv och peronsligt brev

Onsdag idag då,
Igår va jag ledig, grymt skönt, pluggade, va ute och gick och sen vare till tandläkaren ..
Hade två hål, hjälp, hur ska det här gå .. haha.

Idag vare skolan en snabbis gjorde ett prov och slutade sedan lagom till nio ^^,
Så då vare raka vägen hem, och nu har man suttit här och gjort en massa uppgifter till
personlig försäljning.. Och just nu försöker jag skriva ett cv och ett personligt brev, vilket inte går så jäkla bra.. Men jag måste ju ha något jäkla sommarjobb så det är ju bara att kämpa på helt enkelt!

Åh så underbart, nu äre bara 1½ vecka kvar, sen äre sportlov!
Vilket innebär en månad bort från skolan! Eftersom vi har APU efter lovet,
och då äntligen får jag komma tillbaka till mitt efterlängtade stadium, roligt skare bli!

Neej åter igen till det här skrivandet då ..
CYA

Inga kommentarer: