2/05/2009

usch

torsdag kväll,
och jag har ont i huvet och är dunder trött .. heesmkt .

Idag vare ju tema dag i skolan,
så jäkla värdelös .. Mänskliga rättigheter .. usch .
Jaja, vi tröttnade iaf på det och gav oss ner på stan lagom till Andrea kom in till stan (:
Då vare pizza som gällde, sen knalla iväg och hämta deras tröjor hos det där tryck grejset ^^,
Sedan åkte Jennifer hem och jag och Andrea gick och sola .. Härligt .
Sen vare bara ner på stan och leta present till Elin, som dock fyllde i oktober, men men, bättre sent än aldrig, eller hur? Så på lördag ska jag och Josse träffa henne ..

Neej nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite personlig försäljning,
just nu är inte pluggandet det ljusaste i livet eller, bläää ..
Men men .. Bara bita ihop och komma igen antar jag .

Imorn blire skola och sedan bandy på kvällen, så jag har längtat ..
Sen blire väl raka vägen hem til sängen, för då lär jag va död, haha ..

En vecka kvar till lov & leksand! Så underbart ..
Och 55 dagar tills jag blir 18 ;) haha
Det kommer ni få höra mkt om nu, nedräkningen tills dess ^^

/ haannnna

Inga kommentarer: