3/02/2009

det senaste ..

Jag vet, jag är sämst på att komma ihåg att skriva här,
och när jag väl sätter mig ner och skriver, vet jag inte vad av allt jag ska skriva ner..
Så det brukar mest bara bli nå ovettigt, som ni märkt ^^,

Förra veckan började min APU igen, grymt kul att få komma tillbaka till Stadium igen (:
Det är en helt annan stämning där nu, mer som att man är en i gänget mot va man va förra gången man va där, härligt känns det verkligen ^^, Idag t.ex. har jag fått stå i kassan hela dagen, ensam vissa stunder till och med, så det är riktigt roligt att dom ser att man lär sig något också och att man får ta lite ansvar för det man gör!

I fredags va jag och gratulerade baby som fyllde i lördags, trevligt (:
Hoppas han blev nöjd över presenten bara .. Alla som känner mig vet att jag hatar att ge folk presenter, haha. Man hoppas alltid på att få se det positiva ansiktes uttrycket när du ser vad de får, om man nu har mod till att titta då vill säga, haha.

På lördan va jag i Valbo, köpte min fondvägg, så nu kan jag börja tapetsera mitt rum, ÄNTLIGEN! Sen på kvällen vare Josse som gällde, och fest hos Marre ..
Det va väl ganska kul tills det spårade ur på kvällen, bara för att folk inte har nån respekt för folk, jag säger bara det.. Vilka idioter det finns ..

Idag vare massage i Tierp som stod på listan, så skönt (:
Imorn äre min andra körlektion, finemang det ..

Nu hoppas jag lilla Dennis är nöjd när jag uppdaterat min blogg ^^,

Over and out

Inga kommentarer: